Počet záznamov: 1  

Je sponzoring iba pre silných a bohatých?

  1. Názov Je sponzoring iba pre silných a bohatých?
    Autorské údajeJán Vopálenský
    Autor Vopálenský Ján
    Zdrojový dokument Marketing magazine. Č. 1 (2003), s. 16-17 [slov. časť]. - Praha : Mladá fronta, 2003. ISSN 1211-7315
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaČeská republika
    Systematika 336.1/.5 - Verejné financie. Štátne financie. Rozpočty
    Heslá sponzorovanie * podnikatelia * imidž * komunikácia * šport * kultúra * reklama * propagácia
    AnotáciaKľúčové otázky sponzoringu z hľadiska sponzora. Vzájomný vzťah sponzoringu a sponzora. Prepojenie sponzora a sponzorovaného prostredníctvom produktov alebo výkonov s ich imidžom.
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla2003: 1-6

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.