Počet záznamov: 1  

Nástroje podpory predaja versus etika podnikania

  1. Názov Nástroje podpory predaja versus etika podnikania
    Autorské údajeMilan Jedlička, Miloš Čambál
    Autor Jedlička Milan
    Spoluautori Čambál Miloš
    Zdrojový dokument Marketing magazine. Č. 10 (2002), s. 4-5 [slov. časť]. - Praha : Mladá fronta, 2002. ISSN 1211-7315
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaČeská republika
    Systematika 339.138 - Marketing
    Heslá podpora predaja * marketing * komunikácia marketingová * propagácia * informácie * technológie informačné * technológie komunikačné * kreativita * etika podnikateľská
    AnotáciaPodpora predaja ako jeden zo štyroch základných nástrojov propagácie. Ciele a nástroje podpory predaja. Racionálna komunikácia ako etický základ. Dialektika motivačných a demokratických praktík. Najtypickejšie omyly pri podpore predaja.
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla2002: 7-12

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.