Počet záznamov: 1  

Budúcnosť nie je pred nami, už nastala

  1. Názov Budúcnosť nie je pred nami, už nastala
    Autorské údajePhilip Kotler
    Autor Kotler Philip
    Zdrojový dokument Marketing magazine. Č. 9 (2002), s. 6-9 [slov. časť]. - Praha : Mladá fronta, 2002. ISSN 1211-7315
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 339.138 - Marketing
    Heslá marketing * životopisy * stratégia marketingová * Kotler, P.
    AnotáciaPhilip Kotler ako najväčšia autorita v oblasti marketingu. Podstatné znaky myšlienok Philipa Kotlera. Aplikácie princípov marketingu.
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla2002: 7-12

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.