Počet záznamov: 1  

Rast reklamného trhu sa spomalil

  1. Názov Rast reklamného trhu sa spomalil
    Autorské údajePavel Hapák
    Autor Hapák Pavel
    Zdrojový dokument Stratégie : marketing, reklama, online a médiá. Roč. 10, č. 2 (február 2003), s. 22-23. - : SANOMA MAGAZINES SLOVAKIA Bratislava, 2003. ISSN 1335-2016
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 659.1 - Propagácia. Reklama
    Heslá reklama * trhy * reklama vonkajšia * Slovensko * 1998-2002
    AnotáciaSpomalenie rast reklamného trhu v roku 2002. Reklamný trh narástol o 6,5 percent. Vývoj hlavných ukazovateľov reklamného trhu SR. Objem reklamy v médiách v rokoch 1998-2002. Televízia ťahala trh, rádiá bez väčších zmien. Stagnácia reklamy v tlačových médiách. Optimistické hodnotenie vývoja všetkých foriem vonkajšej reklamy. Odhad vývoja reklamného trhu na Slovensku v roku 2003.
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla2003: 1-6 + 8 príl.

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.