Počet záznamov: 1  

Zveriť väčšinu marketingu partnerom môže byť výhodou

  1. Názov Zveriť väčšinu marketingu partnerom môže byť výhodou
    Autorské údajeMarián Benka
    Autor Benka Marián
    Zdrojový dokument Trend : týždenník o hospodárstve a podnikaní. Č. 12 (20. marca 2003), s. 43. - Bratislava : TREND Holding, 2003. ISSN 1335-0684
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 339.138 - Marketing
    Heslá marketing * výroba * vývoj * obchodníci * priemysel keramický * stavebníctvo * investície zahraničné * vývoz * Noki Ceramica, a.s. Bojnice * Taliansko
    AnotáciaNoki Ceramica, a.s. Bojnice, výrobca keramických dlažieb a obkladov, sa sústreďuje len na výrobu. Celý marketing zveril svojim partnerom. Kupuje si vývoj a spolieha sa na osvedčených obchodníkov. Vyššia miera závislosti od obchodníkov. Výrobné zariadenie je talianske. Ponuka širokého sortimentu výrobkov. Orientácia na trhy západnej Európy.
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla2003: 1-20 + 5 príl.

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.