Počet záznamov: 1
Zveriť väčšinu marketingu partnerom môže byť výhodou
Názov Zveriť väčšinu marketingu partnerom môže byť výhodou Autorské údaje Marián Benka Autor Benka Marián Zdrojový dokument Trend : týždenník o hospodárstve a podnikaní. Č. 12 (20. marca 2003), s. 43. - Bratislava : TREND Holding, 2003. ISSN 1335-0684 Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 339.138 - Marketing Heslá marketing * výroba * vývoj * obchodníci * priemysel keramický * stavebníctvo * investície zahraničné * vývoz * Noki Ceramica, a.s. Bojnice * Taliansko Anotácia Noki Ceramica, a.s. Bojnice, výrobca keramických dlažieb a obkladov, sa sústreďuje len na výrobu. Celý marketing zveril svojim partnerom. Kupuje si vývoj a spolieha sa na osvedčených obchodníkov. Vyššia miera závislosti od obchodníkov. Výrobné zariadenie je talianske. Ponuka širokého sortimentu výrobkov. Orientácia na trhy západnej Európy. Báza dát ČLÁNKY Odkazy PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Čísla 2003: 1-20 + 5 príl.
článok
Počet záznamov: 1