Počet záznamov: 1
Emocionálne pôsobenie značky
Názov Emocionálne pôsobenie značky Autorské údaje Dagmar Lesáková Autor Lesáková Dagmar EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Zdrojový dokument Marketing magazine. Č. 3 (2003), s. 2-3 [slov. časť]. - Praha : Mladá fronta, 2003. ISSN 1211-7315 Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Česká republika Systematika 339.37 - Maloobchod Heslá značky kvality * značky výrobkov * značky výrobné * zákazníci * spotrebitelia * psychológia reklamy * psychológia trhu * marketing * trh * reklama Anotácia Obsahové vymedzenie značky. Výhody značiek pre zákazníka. Funkčné vlastnosti značiek. "Mäkšia" a "tvrdšia" stránka brandingu (imidž značky, osobnosť značky). Kvalita vzťahov medzi značkou a spotrebiteľom. Pojem "marketingová mágia". Vlastnosti silných značiek. Vizuálne metafory. Marketingoví špecialisti. Báza dát ČLÁNKY Odkazy PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Čísla 2003: 1-6
článok
Počet záznamov: 1