Počet záznamov: 1  

Ciele a metódy komunikačného auditu

  1. Názov Ciele a metódy komunikačného auditu
    Autorské údajeMartina Marhefková
    Autor Marhefková Martina EUBFPMKPM - Katedra manažmentu FPM
    Zdrojový dokument Personálny a mzdový poradca podnikateľa. Č. 8 (2003), s. 78-81. - : Poradca podnikateľa Žilina, 2003. ISSN 1335-1508
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 659.3 - Masová komunikácia. Informovanie širokej verejnosti
    Heslá komunikácia * audit * personalistika * komunikácia manažérska * inovácia * podnik
    AnotáciaObsahové vymedzenie komunikačného auditu. Ciele komunikačného auditu. Metódy komunikačného auditu. Vnútropodniková komunikácia. Komunikačné väzby na okolie a identifikácia faktorov, ktoré ich ovplyvňujú.
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla2003: 7-15

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.