Počet záznamov: 1  

Hodnotenie PR stojí na meraní reputácie

  1. Názov Hodnotenie PR stojí na meraní reputácie
    Autorské údajeJaroslava Vaculčiaková
    Autor Vaculčiaková Jaroslava
    Zdrojový dokument Stratégie : marketing, reklama, online a médiá. pr. k č. 4 (apríl 2003), Stratégie plus (2003), s. 8-9. - : SANOMA MAGAZINES SLOVAKIA Bratislava, 2003. ISSN 1335-2016
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 339.138 - Marketing
    Heslá marketing mix * nástroje marketingové * práca s verejnosťou
    AnotáciaŤažkosti pri hodnotení aktivít Public relations /PR/. Metódy pri hodnotení PR. Advertising value - nástroj na hodnotenie PR aktivít. Stanovenie relevantných a merateľných komunikačných cieľov - základ úspechu hodnotenia PR.
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla2003: 1-6 + 8 príl.

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.