Počet záznamov: 1
Hodnotenie PR stojí na meraní reputácie
Názov Hodnotenie PR stojí na meraní reputácie Autorské údaje Jaroslava Vaculčiaková Autor Vaculčiaková Jaroslava Zdrojový dokument Stratégie : marketing, reklama, online a médiá. pr. k č. 4 (apríl 2003), Stratégie plus (2003), s. 8-9. - : SANOMA MAGAZINES SLOVAKIA Bratislava, 2003. ISSN 1335-2016 Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 339.138 - Marketing Heslá marketing mix * nástroje marketingové * práca s verejnosťou Anotácia Ťažkosti pri hodnotení aktivít Public relations /PR/. Metódy pri hodnotení PR. Advertising value - nástroj na hodnotenie PR aktivít. Stanovenie relevantných a merateľných komunikačných cieľov - základ úspechu hodnotenia PR. Báza dát ČLÁNKY Odkazy PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Čísla 2003: 1-6 + 8 príl.
článok
Počet záznamov: 1