Počet záznamov: 1
Cieľ nových stratégií obchodu: fascinácia zákazníka a zážitok z nákupu
Názov Cieľ nových stratégií obchodu: fascinácia zákazníka a zážitok z nákupu Autorské údaje Dagmar Lesáková Autor Lesáková Dagmar EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Zdrojový dokument Marketing magazine. Č. 4 (2003), s. 3 [slov. časť]. - Praha : Mladá fronta, 2003. ISSN 1211-7315 Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Česká republika Systematika 339.138 - Marketing Heslá stratégia marketingová * stratégia menová * zákazníci * obchod * predaj * konkurencia * maloobchod * film * prostriedky audiovizuálne * nákup Anotácia Jednou z najnovších stratégií obchodných jednotiek je stratégia vytvárania obchodného zážitku. Charakteristika stratégie zážitku zákazníka. Elementy obchodného zážitku. Nástroje obchodného zážitku. Príklady uplatňovania metód fascinácie. Báza dát ČLÁNKY Odkazy PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Čísla 2003: 1-6
článok
Počet záznamov: 1