Počet záznamov: 1  

Cieľ nových stratégií obchodu: fascinácia zákazníka a zážitok z nákupu

  1. Názov Cieľ nových stratégií obchodu: fascinácia zákazníka a zážitok z nákupu
    Autorské údajeDagmar Lesáková
    Autor Lesáková Dagmar EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Zdrojový dokument Marketing magazine. Č. 4 (2003), s. 3 [slov. časť]. - Praha : Mladá fronta, 2003. ISSN 1211-7315
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaČeská republika
    Systematika 339.138 - Marketing
    Heslá stratégia marketingová * stratégia menová * zákazníci * obchod * predaj * konkurencia * maloobchod * film * prostriedky audiovizuálne * nákup
    AnotáciaJednou z najnovších stratégií obchodných jednotiek je stratégia vytvárania obchodného zážitku. Charakteristika stratégie zážitku zákazníka. Elementy obchodného zážitku. Nástroje obchodného zážitku. Príklady uplatňovania metód fascinácie.
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla2003: 1-6

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.