Počet záznamov: 1  

Proces strategickej zmeny z výrobne orientovaného podniku na zákaznícky orientovanú spoločnosť

  1. Názov Proces strategickej zmeny z výrobne orientovaného podniku na zákaznícky orientovanú spoločnosť
    Autorské údajeĽuboslava Novotná
    Autor Novotná Ľuboslava
    Zdrojový dokument Marketingová panoráma : odborný časopis Slovenskej marketingovej spoločnosti. Roč. 1, č. 1 (2003), s. 13-16. - Bratislava : Slovenská marketingová spoločnosť, 2003. ISSN 1336-1864
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 339.138 - Marketing
    Heslá marketing * prostredie ekonomické * prostredie podnikateľské * konkurencia * stratégia marketingová * podnik * kultúra podniková * zákazníci * technológie informačné * technológie komunikačné
    AnotáciaStručná charakteristika súčasného podnikateľského prostredia. Podnik v konkurenčnom prostredí. Marketingové myslenie a správanie sa ako zložka firemnej kultúry. Implementácia marketingovej koncepcie. Orientácia firmy . Orientácia predaja. Etapy procesu budovania systému marketingových činností. Marketingový reporting.
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla2003: 1-4

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.