Počet záznamov: 1
Proces strategickej zmeny z výrobne orientovaného podniku na zákaznícky orientovanú spoločnosť
Názov Proces strategickej zmeny z výrobne orientovaného podniku na zákaznícky orientovanú spoločnosť Autorské údaje Ľuboslava Novotná Autor Novotná Ľuboslava Zdrojový dokument Marketingová panoráma : odborný časopis Slovenskej marketingovej spoločnosti. Roč. 1, č. 1 (2003), s. 13-16. - Bratislava : Slovenská marketingová spoločnosť, 2003. ISSN 1336-1864 Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 339.138 - Marketing Heslá marketing * prostredie ekonomické * prostredie podnikateľské * konkurencia * stratégia marketingová * podnik * kultúra podniková * zákazníci * technológie informačné * technológie komunikačné Anotácia Stručná charakteristika súčasného podnikateľského prostredia. Podnik v konkurenčnom prostredí. Marketingové myslenie a správanie sa ako zložka firemnej kultúry. Implementácia marketingovej koncepcie. Orientácia firmy . Orientácia predaja. Etapy procesu budovania systému marketingových činností. Marketingový reporting. Báza dát ČLÁNKY Odkazy PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Čísla 2003: 1-4
článok
Počet záznamov: 1