Počet záznamov: 1  

Dizajn distribučného kanála a faktory ovplyvňujúce jeho tvorbu

  1. Názov Dizajn distribučného kanála a faktory ovplyvňujúce jeho tvorbu
    Autor Kita Pavol EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Zdrojový dokument Marketingová panoráma : odborný časopis Slovenskej marketingovej spoločnosti. Roč. 1, č. 1 (2003), s. 25-29. - Bratislava : Slovenská marketingová spoločnosť, 2003. ISSN 1336-1864
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 658.512 - Výrobné plány. Určenie poradia pracovných postupov. Routing
    Heslá distribúcia * výrobky * dizajn * internet * technológie informačné * technológie komunikačné * segmentácia trhu * marketing * stratégia marketingová
    AnotáciaCiele distribučného kanála a jeho úspech. Tvorba a manažment distribučného kanála. Proces dizajnu distribučného kanála. Proces implementácie kanála. Vznik nových distribučných kanálov. Faktory ovplyvňujúce tvorbu dizajnu distribučného kanála.
    Báza dátČLÁNKY
    Odkazy (1) - PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla2003: 1-4

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.