Počet záznamov: 1  

Interný marketing a implikácie teórie relatívnej kompenzácie

  1. Názov Interný marketing a implikácie teórie relatívnej kompenzácie
    Autorské údajeRóbert Štefko
    Autor Štefko Róbert
    Zdrojový dokument Marketingová panoráma : odborný časopis Slovenskej marketingovej spoločnosti. Roč. 1, č. 1 (2003), s. 31-34. - Bratislava : Slovenská marketingová spoločnosť, 2003. ISSN 1336-1864
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 331.34 - Sociálna politika v podniku
    Heslá marketing * motivácia pracovná * marketing interný * odmeňovanie * súťaže * konkurzy * zamestnanci
    AnotáciaNevyhnutnosť uplatňovania interného marketingu v podniku. Konkurencia v internom prostredí a pracovná motivácia. Teória relatívnej kompenzácie. Teória súťaže. Praktické príklady.
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla2003: 1-4

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.