Počet záznamov: 1
Interný marketing a implikácie teórie relatívnej kompenzácie
Názov Interný marketing a implikácie teórie relatívnej kompenzácie Autorské údaje Róbert Štefko Autor Štefko Róbert Zdrojový dokument Marketingová panoráma : odborný časopis Slovenskej marketingovej spoločnosti. Roč. 1, č. 1 (2003), s. 31-34. - Bratislava : Slovenská marketingová spoločnosť, 2003. ISSN 1336-1864 Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 331.34 - Sociálna politika v podniku Heslá marketing * motivácia pracovná * marketing interný * odmeňovanie * súťaže * konkurzy * zamestnanci Anotácia Nevyhnutnosť uplatňovania interného marketingu v podniku. Konkurencia v internom prostredí a pracovná motivácia. Teória relatívnej kompenzácie. Teória súťaže. Praktické príklady. Báza dát ČLÁNKY Odkazy PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Čísla 2003: 1-4
článok
Počet záznamov: 1