Počet záznamov: 1  

Starostlivosť o zákazníka v cestovnom ruchu na Slovensku

  1. Názov Starostlivosť o zákazníka v cestovnom ruchu na Slovensku
    Preklad názvuThe Care of a customer in tourism
    Autorské údajeMarian Gúčik
    Autor Gúčik Marián
    Zdrojový dokument Ekonomická revue cestovného ruchu = Economic review of tourism = Zeitschrift für Tourismuswirtschaft. Roč. 36, č. 1 (2003), s. 3-13. - Banská Bystrica : Ekonomická fakulta UMB, 2003. ISSN 0139-8660
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 65.011.1 - Politika podnikania. Podniková stratégia
    Heslá podnik ruchu cestovného * Slovensko * audit * ruch cestovný * stratégia podniková * zákazníci * spokojnosť zákazníkov
    AnotáciaZdokumentovanie výsledkov auditu náhodne vybraných podnikov cestovného ruchu na Slovensku z hľadiska ich starostlivosti o zákazníka. Predstavenie základných prvkov podnikovej stratégie starostlivosti o zákazníka.
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla2003: 1-4

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.