Počet záznamov: 1  

Skrytá reklama a její problematika

  1. Názov Skrytá reklama a její problematika . I.
    Autorské údajeRadek Schovánek
    Autor Schovánek Radek
    Zdrojový dokument Marketing magazine. Č. 5 (2003), s. 70-72 [čes. časť]. - Praha : Mladá fronta, 2003. ISSN 1211-7315
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentučeština
    Krajina vydaniaČeská republika
    Systematika 659.1 - Propagácia. Reklama
    Heslá reklama * propagácia skrytá * Česko * mienka verejná * kódexy etické * informácie * služby * médiá
    AnotáciaVšeobecná definícia skrytej reklamy. Postoj verejnej mienky. Zásady etickej reklamy v Českej republike. Konkrétne prejavy skrytej reklamy. Príčiny a dôsledky skrytej reklamy.
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla2003: 1-6

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.