Počet záznamov: 1  

Ako sa darí DM v Európe ?

  1. Názov Ako sa darí DM v Európe ?
    Autorské údajeRenata Môciková
    Autor Môciková Renata
    Zdrojový dokument Stratégie : marketing, reklama, online a médiá. Roč. 10, č. 5 (máj 2003), s. 14. - : SANOMA MAGAZINES SLOVAKIA Bratislava, 2003. ISSN 1335-2016
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 339.138 - Marketing
    Heslá marketing priamy * telemarketing * direct mailing * internet * výdavky * Európa
    AnotáciaAktivity DM /direct marketingu/ v Európe za rok 2001 podľa Európskej federácie interaktívneho a priameho marketingu /FEDMA/. Výdavky na direct marketing, telemarketing, direct mail, internet/online v rokoch 1999-2001.
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla2003: 1-6 + 8 príl.

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.