Počet záznamov: 1  

Akú silu má vaša značka ?

  1. Názov Akú silu má vaša značka ?
    Autorské údajeRenata Môciková
    Autor Môciková Renata
    Zdrojový dokument Stratégie : marketing, reklama, online a médiá. Roč. 10, č. 5 (máj 2003), s. 17. - : SANOMA MAGAZINES SLOVAKIA Bratislava, 2003. ISSN 1335-2016
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 339.138 - Marketing
    Heslá marketing * značky výrobkov * spotrebitelia * správanie spotrebiteľa
    AnotáciaWinning Brands je značkový systém riadenia spoločnosti ACNielsen, ktorý slúži na meranie efektu všetkých marketingových aktivít klienta na správanie spotrebiteľa k jeho značke s cieľom zvýšenia ziskovosti značky. Brand equity, Index Scores. Modulový charakter Winning Brands. Brand Loss analýza.
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla2003: 1-6 + 8 príl.

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.