Počet záznamov: 1
Akú silu má vaša značka ?
Názov Akú silu má vaša značka ? Autorské údaje Renata Môciková Autor Môciková Renata Zdrojový dokument Stratégie : marketing, reklama, online a médiá. Roč. 10, č. 5 (máj 2003), s. 17. - : SANOMA MAGAZINES SLOVAKIA Bratislava, 2003. ISSN 1335-2016 Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 339.138 - Marketing Heslá marketing * značky výrobkov * spotrebitelia * správanie spotrebiteľa Anotácia Winning Brands je značkový systém riadenia spoločnosti ACNielsen, ktorý slúži na meranie efektu všetkých marketingových aktivít klienta na správanie spotrebiteľa k jeho značke s cieľom zvýšenia ziskovosti značky. Brand equity, Index Scores. Modulový charakter Winning Brands. Brand Loss analýza. Báza dát ČLÁNKY Odkazy PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Čísla 2003: 1-6 + 8 príl.
článok
Počet záznamov: 1