Počet záznamov: 1  

CRM: co, jak, proč, kdy?

  1. Názov CRM: co, jak, proč, kdy?
    Autorské údajeJan Vaňous
    Autor Vaňous Jan
    Zdrojový dokument Moderní řízení : měsíčník Hospodářských novin. Manager digest. Roč. 38, č. 5 (Květen 2003), s. 32-34. - Praha : Economia, 2003. ISSN 0026-8720
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentučeština
    Krajina vydaniaČeská republika
    Systematika 658.56 - Kontrola akosti. Hospodárenie s nástrojmi. Hospodárenie s materiálom, surovinami a výrobkami
    Heslá riadenie kvality * zákazníci * informácie * systémy kvality * konkurencia * systém CRM
    AnotáciaKľúčové otázky a vlastnosti systému CRM (Customer relationship management). Rozne tipy CRM. Implementácia CRM a jeho reálne využívanie.
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla2003: 1-6

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.