Počet záznamov: 1
On-line reklama ako interaktívny dialóg
Názov On-line reklama ako interaktívny dialóg Autorské údaje Dagmar Lesáková Autor Lesáková Dagmar EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Zdrojový dokument Marketing magazine. Č. 6 (2003), s. 7 [slov. časť]. - Praha : Mladá fronta, 2003. ISSN 1211-7315 Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Česká republika Systematika 659.1 - Propagácia. Reklama Heslá reklama * internet * spotrebitelia * služby digitálne * technológie informačné * technológie komunikačné Anotácia Reklama na internete ako kvalitatívne nová forma reklamy. Porovnanie a odlišnosti klasickej a on-line reklamy. Prínosy on-line reklamy. Báza dát ČLÁNKY Odkazy PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Čísla 2003: 1-6
článok
Počet záznamov: 1