Počet záznamov: 1  

Reklamný text ako dôležitá súčasť reklamy

  1. Názov Reklamný text ako dôležitá súčasť reklamy
    Autorské údajeEva Vopálenská
    Autor Vopálenská Eva
    Zdrojový dokument Marketing magazine. Č. 6 (2003), s. 14-16 [slov. časť]. - Praha : Mladá fronta, 2003. ISSN 1211-7315
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaČeská republika
    Systematika 659.1 - Propagácia. Reklama
    Heslá reklama * propagácia * štylistika * komunikácia * spotrebitelia * umenie * etika * prejavy
    AnotáciaReklamný text ako jeden zo základných prostriedkov reklamy. Pojmové a obsahové vymedzenie. Reklamný text ako súčasť štylistiky. Využitie viazanej reči v reklamnom texte. Reklama a poézia.
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla2003: 1-6

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.