Počet záznamov: 1  

Marketingové přístupy ke značce

  1. Názov Marketingové přístupy ke značce
    Preklad názvuApproaches to brand marketing
    Autorské údajeMilada Marhounová, Šárka Velčovská
    Autor Marhounová Milada
    Spoluautori Velčovská Šárka
    Zdrojový dokument Marketing & komunikace. Roč. 14, č. 2 (2003), s. 17-19. - Praha : Česká marketingová společnost, 2003. ISSN 1211-5622
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentučeština
    Krajina vydaniaČeská republika
    Systematika 339.138 - Marketing
    Heslá marketing * koncepcie * značky výrobkov * značky výrobné * značky kvality * terminológia
    AnotáciaAplikácia koncepcie totálneho produktu na značku, vrátane špecifikovania obsahu jednotlivých vrstiev značky. Pohľad na značku v širších dimenziách, nielen v súvislosti so značkovými výrobkami. Definovanie základných faktorov, ovplyvňujúcich rozhodovanie o značke. Marketingové riadenie značky. Teoretický pohľad.
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla2003: 1-4

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.