Počet záznamov: 1
Marketing a kultúrne rozdiely na globálnom trhu
Názov Marketing a kultúrne rozdiely na globálnom trhu Autorské údaje aut. Mária Kubandová Autor Kubandová Mária Zdrojový dokument Ekonomická revue cestovného ruchu = Economic review of tourism = Zeitschrift für Tourismuswirtschaft. Roč. 36, č. 2 (2003), s. 122-124. - Banská Bystrica : Ekonomická fakulta UMB, 2003. ISSN 0139-8660 Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 339.138 - Marketing Heslá marketing medzinárodný * trh medzinárodný * globalizácia * zvyklosti kultúrne * zvyklosti obchodné * správanie spotrebiteľa * komunikácia multikultúrna Anotácia Postupujúci vplyv globalizácie a jej vplyv na domáci trh. Náročnosť vstupu na zahraničné trhy. Kultúrne rozdiely počas rokovaní s obchodnými partnermi. Medzinárodný marketing a manažéri. Dôležitosť poznávania národných zvyklostí. Príklady medzinárodného marketingu a prispôsobovanie sa miestnym podmienkam. Báza dát ČLÁNKY Odkazy PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Čísla 2003: 1-4
článok
Počet záznamov: 1