Počet záznamov: 1  

Marketing a kultúrne rozdiely na globálnom trhu

  1. Názov Marketing a kultúrne rozdiely na globálnom trhu
    Autorské údajeaut. Mária Kubandová
    Autor Kubandová Mária
    Zdrojový dokument Ekonomická revue cestovného ruchu = Economic review of tourism = Zeitschrift für Tourismuswirtschaft. Roč. 36, č. 2 (2003), s. 122-124. - Banská Bystrica : Ekonomická fakulta UMB, 2003. ISSN 0139-8660
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 339.138 - Marketing
    Heslá marketing medzinárodný * trh medzinárodný * globalizácia * zvyklosti kultúrne * zvyklosti obchodné * správanie spotrebiteľa * komunikácia multikultúrna
    AnotáciaPostupujúci vplyv globalizácie a jej vplyv na domáci trh. Náročnosť vstupu na zahraničné trhy. Kultúrne rozdiely počas rokovaní s obchodnými partnermi. Medzinárodný marketing a manažéri. Dôležitosť poznávania národných zvyklostí. Príklady medzinárodného marketingu a prispôsobovanie sa miestnym podmienkam.
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla2003: 1-4

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.