Počet záznamov: 1
Marketing územia
Názov Marketing územia Preklad názvu Marketing places Autorské údaje Ferdinand Daňo, Eva Hanuláková Autor Daňo Ferdinand EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Spoluautori Hanuláková Eva EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Zdrojový dokument Nová ekonomika : vedecký časopis Obchodnej fakulty Ekonomickej univerzity v Bratislave. Roč. 2, č. 1 (2003), s. 23-28. - Nové Zámky : Secos, 2003. ISSN 1336-1732 Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 339.138 - Marketing Heslá marketing * marketing územia * mestá * obce * rozvoj územný * imidž Anotácia Podstata a špecifiká marketingu územia a mestského marketingu. Koncepcia marketingu územia. Výhodnosť a opodstatnenosť uplatňovania marketingu v živote miest a obcí. Špecifikum marketingového mixu mesta. Imidž - obraz a jedinečnosť územia. Kategória EPC Vedecké práce v domácich nekarentovaných časopisoch Báza dát PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Archív EPC E03 00465-001, dokument vo fonde SEK Odkazy PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Čísla 2003: 1-4
článok
Počet záznamov: 1