Počet záznamov: 1
Stimuly a rozsah nákupného rozhodovania v maloobchodnej predajni
Názov Stimuly a rozsah nákupného rozhodovania v maloobchodnej predajni Preklad názvu Stimulus and consumer buying behaviour in retail store Autorské údaje Kornélia Richterová Autor Richterová Kornélia EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Zdrojový dokument Nová ekonomika : vedecký časopis Obchodnej fakulty Ekonomickej univerzity v Bratislave. Roč. 2, č. 1 (2003), s. 90-100. - Nové Zámky : Secos, 2003. ISSN 1336-1732 Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 159.9 - Psychológia Heslá správanie spotrebiteľa * rozhodovanie * nákup * predajne * maloobchod * hypermarkety * spotrebitelia * zľavy obchodné * úver spotrebiteľský * projekty Anotácia Poznatky z projektu VEGA 1/8001/01 " Nákupné správanie slovenského spotrebiteľa v podmienkach globalizácie maloobchodu". Prvá časť ukazuje pôsobenie dvoch faktorov predajne - cenových redukcií a aktuálnej absencie tovaru - na spotrebiteľský výber. Naznačuje vzťahy medzi nákupným zámerom a výsledkom procesu nákupu. Druhá časť sa zaoberá špecifickými znakmi nákupného rozhodovania zákazníkov hypermarketov, osobitne zainteresovanosťou spotrebiteľa. Báza dát ČLÁNKY Odkazy PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Čísla 2003: 1-4
článok
Počet záznamov: 1