Počet záznamov: 1  

Patrí 3 tisícročie marketingovej komunikácii?

  1. Názov Patrí 3 tisícročie marketingovej komunikácii?
    Autorské údajeJán Vopálenský
    Autor Vopálenský Ján
    Zdrojový dokument Marketing magazine. Č. 7 (2003), s. 4-5 [slov. časť]. - Praha : Mladá fronta, 2003. ISSN 1211-7315
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaČeská republika
    Systematika 339.138 - Marketing
    Heslá komunikácia marketingová * technológie informačné * technológie komunikačné * efektívnosť * filozofia * psychológia * nástroje marketingové
    AnotáciaÚstrednou otázkou súčasnej marketingovej komunikácie je platnosť tradičných komunikačných konceptov, ústredným problémom sú spôsoby ako prekonať komunikačné bariéry, ústredným cieľom je nájsť efektívne komunikačné formáty, a napokon ústredným imperatívom je jej marketingová efektivita.
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla2003: 7-12

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.