Počet záznamov: 1  

Reklama

  1. Názov Reklama : (história versus súčasnosť). 6
    Autorské údajePavel Horňák
    Autor Horňák Pavel
    Zdrojový dokument Marketing magazine. Č. 7 (2003), s. 16-19 [slov. časť]. - Praha : Mladá fronta, 2003. ISSN 1211-7315
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaČeská republika
    Systematika 659.1 - Propagácia. Reklama
    Heslá reklama * história * mienka verejná * etika * morálka * marketing
    AnotáciaEtika ako základná súčasť kultúry spoločnosti na danom stupni vývinu. Z histórie etiky. Etika a marketing. Etika a reklama. Základné princípy reklamnej etiky. Príbuzné etické zásady reklamy a public relations. Špecifiká etických zásad reklamy a public relations.
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla2003: 7-12

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.