Počet záznamov: 1
Poznámky k etice v reklamě, ekonomii a ekonomice
Názov Poznámky k etice v reklamě, ekonomii a ekonomice Preklad názvu A Note on the ethics in the advertisement, in the economy, and in the economics Autorské údaje aut. Jiří Hofman, Petra Skálová Autor Hofman Jiří Spoluautori Skálová Petra Zdrojový dokument E + M. Ekonomie a management : odborný ekonomický časopis. Roč. 6, č. 2 (2003), s. 81-84. - Liberec : Technická univerzita v Liberci, Hospodářská fakulta, 2003. ISSN 1212-3609 Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu čeština Krajina vydania Česká republika Systematika 17 - Etika. Morálka Heslá zákazníci * etika * etika podnikateľská * reklama * predajcovia * hospodárstvo trhové Anotácia Názory autora na niektoré praktiky v reklame. Proces ovplyvňovania zákazníka. Kupujúci pod tlakom poblúznenia z reklamy. Výdaje firiem na reklamu, plytvanie zdrojmi na reklamu - otázky významu a nevyhnutnosti reklamy. Etika v ekonómii a ekonomike. Niektoré definície etiky podnikania. Báza dát ČLÁNKY Odkazy PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Čísla 2003: 1-4 + mim. č. + špec. č.
článok
Počet záznamov: 1