Počet záznamov: 1  

Napriek pesimizmu rast

  1. Názov Napriek pesimizmu rast
    Autorské údajeaut. Martin Mazág
    Autor Mazág Martin
    Zdrojový dokument Stratégie : marketing, reklama, online a médiá. Roč. 11, č. 3 (marec 2004), s. 22-23. - Bratislava : SANOMA MAGAZINES SLOVAKIA, 2004. ISSN 1335-2016
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 659.1 - Propagácia. Reklama
    Heslá trh reklamný * ukazovatele * vývoj * 1996-2003
    AnotáciaReálne výdavky na reklamu v médiách v roku 2003 narástli o 12,5 perc. Vývoj hlavných ukazovateľov reklamného trhu SR. Vývoj ekonomických ukazovateľov a reklamného trhu SR. Vývoj mediamixu 2000-2003.
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla2004: 1-6 + 8 príl.

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.