Počet záznamov: 1
Letáky konkurujú reklame
Názov Letáky konkurujú reklame Autorské údaje Jana Bokorová Autor Bokorová Jana Zdrojový dokument Slovenský Výber : mesačník manažmentu obchodu. Roč. 8, č. 11 (2004), s. 28-29. - Bratislava : SON MEDIA, 2004. ISSN 1335-9266 Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 659.1 - Propagácia. Reklama Heslá reklama * spotrebitelia * nástroje marketingové * analýzy * informácie * Slovensko * prostriedky reklamné * Leaflet Monitor Anotácia Až 80 perc. respondentov na Slovensku akceptuje letáky ako reklamnú informáciu. Cieľom letákových aktivít je hlavne slúžiť orientácii spotrebiteľov. Slovensko zaznamenáva pozitívny trend v oblasti letákov. Letáky ako dôležitý marketingový nástroj. Leaflet Monitor - jeho charakteristika a úloha. Obchodné reťazce spolupracujúce s Leaflet Monitorom. Informácie dostupné z analýz Leaflet Monitoru. Báza dát ČLÁNKY Odkazy PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Čísla 2004: 1-12
článok
Počet záznamov: 1