Počet záznamov: 1  

Tom Siebel - král zákazníků

  1. Názov Tom Siebel - král zákazníků
    Autorské údajeIvan Brož
    Autor Brož Ivan
    Zdrojový dokument Marketing magazine. Roč. 8, č. 12 (2004), s. 77-79. - Praha : Mladá fronta, 2004. ISSN 1211-7315
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentučeština
    Krajina vydaniaČeská republika
    Systematika 65.011.1 - Politika podnikania. Podniková stratégia
    Heslá podnikatelia * manažéri * politika podnikania * technológie informačné * systém CRM * firmy * zákazníci * Siebel, T.
    AnotáciaTom Siebel - zakladateľ softvérového systému riadenia vzťahov so zákazníkom : customer relationship management (CRM). Výhody využitia systému CRM. Filozofia podnikania T. Siebela a založenie vlastnej firmy. Spokojnosť zákazníka - hlavný cieľ firmy.
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla2004: 7-12

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.