Počet záznamov: 1  

Je reklamační politika důležitá?

  1. Názov Je reklamační politika důležitá?
    Autorské údajeRadoslav Škapa
    Autor Škapa Radoslav
    Zdrojový dokument Ekonomika firiem 2004 : (zborník z medzinárodnej konferencie), II. diel. S. 646-649. - Košice : Podnikovohospodárska fakulta v Košiciach, 2004 / Varcholová Tatiana ; Ekonomika firiem 2004 Medzinárodná konferencia ; Ekonomická univerzita v Bratislave Podnikovohospodárska fakulta so sídlom v Košiciach. ISBN 80-225-1879-4
    Druh dokumenturozpis článkov zo zborníkov
    Jazyk dokumentučeština
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 366 - Spotrebiteľ a jeho problémy
    Heslá reklamácie * marketing * výskum * podnik * Česko
    AnotáciaFunkcia reklamačnej politiky - výsledky výskumu v českých firmách. Analýza názoru českých podnikov na reklamáciu, nakoľko ju považujú za dôležitú.
    Báza dátČLÁNKY

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.