Počet záznamov: 1  

Veletrhy versus e-veletrhy?

  1. Názov Veletrhy versus e-veletrhy?
    Autor Zenkner Petr
    Zdrojový dokument Marketing magazine. Roč. 9, č. 1 (2005), s. 68-69. - Praha : Mladá fronta, 2005. ISSN 1211-7315
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentučeština
    Krajina vydaniaČeská republika
    Systematika 659.3 - Masová komunikácia. Informovanie širokej verejnosti
    Heslá veľtrhy * firmy * prezentácia firemná * komunikácia * reklama * zákazníci * technológie informačné * internet
    AnotáciaTradícia veľtrhov v Čechách. Organizovanie veľtrhov a podpora vzniku firiem ponúkajúcich služby. Internet a e-veľtrh. Nízka cena a rýchlosť prezentácie.Výhody klasického veľtrhu pred e-veľtrhom.
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla2005: 1-6

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.