Počet záznamov: 1
Strmý rast !
Názov Strmý rast ! Autorské údaje Martin Mazág Autor Mazág Martin Zdrojový dokument Stratégie : marketing, reklama, online, médiá. Roč. 12, č. 2 (február 2005), s. 20-23. - Bratislava : SANOMA MAGAZINES SLOVAKIA, 2005. ISSN 1335-2016 Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 659 - Propagácia. Reklama. Informácie o výrobkoch a výrobnej činnosti. Public relations Heslá trh reklamný * reklama * výdavky * médiá * prognózy * 1996-2004 Anotácia Reálne výdavky na reklamu v médiách narástli v roku 2004 takmer o 20 percent, čo po zohľadnení inflácie znamená viac ako 12 percentný nárast. Vývoj hlavných ukazovateľov reklamného trhu SR v rokoch 2000-2004. Vývoj mediamixu 2000-2004. Rok elektronických médií. Tlač - mierny nárast. Outdoor, online, kino. Vývoj reklamného trhu na Slovensku 1996-2004, prognózy 2005. Reklamný trh v Českej republike. Báza dát ČLÁNKY Odkazy PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Čísla 2005: 1-6 + 8 príl.
článok
Počet záznamov: 1