Počet záznamov: 1  

Marketing územia - vybrané problémy

  1. Názov Marketing územia - vybrané problémy
    Preklad názvuTerritorial marketing - selected problems
    Autorské údajeAnna Vaňová
    Autor Vaňová Anna
    Zdrojový dokument Ekonomika a spoločnosť : vedecký časopis Ekonomickej fakulty Univerzity Mateja Bela v Banskej Bystrici. Roč. 5, č. 2 (2004), s. 104-111. - Banská Bystrica : Ekonomická fakulta UMB, 2004. ISSN 1335-7069
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 339.138 - Marketing
    Heslá marketing územia * regióny * kvalita * prostredie krajinné * vývoj * blahobyt * prosperita ekonomická
    AnotáciaVymedzenie pojmu marketing územia. Územie a determinanty jeho rozvoja. Nositelia marketingu územia - miestni nositelia, regionálni nositelia, národní nositelia, medzinárodní nositelia. Marketing územia znamená zaujať trhovo orientovaný prístup k plánovaniu a riadeniu územia, ktorý zabezpečí efektívny rozvoj územia, rast blahobytu a prosperity územia.
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla2004: 1-2

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.