Počet záznamov: 1
Marketing územia - vybrané problémy
Názov Marketing územia - vybrané problémy Preklad názvu Territorial marketing - selected problems Autorské údaje Anna Vaňová Autor Vaňová Anna Zdrojový dokument Ekonomika a spoločnosť : vedecký časopis Ekonomickej fakulty Univerzity Mateja Bela v Banskej Bystrici. Roč. 5, č. 2 (2004), s. 104-111. - Banská Bystrica : Ekonomická fakulta UMB, 2004. ISSN 1335-7069 Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 339.138 - Marketing Heslá marketing územia * regióny * kvalita * prostredie krajinné * vývoj * blahobyt * prosperita ekonomická Anotácia Vymedzenie pojmu marketing územia. Územie a determinanty jeho rozvoja. Nositelia marketingu územia - miestni nositelia, regionálni nositelia, národní nositelia, medzinárodní nositelia. Marketing územia znamená zaujať trhovo orientovaný prístup k plánovaniu a riadeniu územia, ktorý zabezpečí efektívny rozvoj územia, rast blahobytu a prosperity územia. Báza dát ČLÁNKY Odkazy PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Čísla 2004: 1-2
článok
Počet záznamov: 1