Počet záznamov: 1
Marketing ekologických poľnohospodárskych a potravinárskych produktov
Názov Marketing ekologických poľnohospodárskych a potravinárskych produktov Preklad názvu Marketing of agricultural and food ecological products Autorské údaje Anton Kretter Autor Kretter Anton Zdrojový dokument Ekonomika poľnohospodárstva. Roč. 5, č. 3 (2005), s. 35-40. - Bratislava : Výskumný ústav ekonomiky poľnohospodárstva a potravinárstva, 2005. ISSN 1335-6186 Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 339.138 - Marketing Heslá potraviny * výrobky ekologické * dopyt * spotreba * marketing * marketing mix Anotácia Ekologické poľnohospodárstvo, ekomarketing - definície. Reálny dopyt po ekologických potravinách je na nízkej úrovni. Príčinou tohto stavu je deficit informovanosti spotrebiteľov o individuálnom a spoločenskom úžitku ekopotravín, vyššia cena a úzky sortiment ekopotravín, ako aj ich nedostupnosť v obchodnej sieti. Prekonať tieto bariéry dopytu po ekopotravinách môže účinne napomôcť aktívne využívanie marketingu, v súčasnosti najmä komunikačnej politiky. Báza dát ČLÁNKY Odkazy PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Čísla 2005: 1-4
článok
Počet záznamov: 1