Počet záznamov: 1  

Marketing ekologických poľnohospodárskych a potravinárskych produktov

  1. Názov Marketing ekologických poľnohospodárskych a potravinárskych produktov
    Preklad názvuMarketing of agricultural and food ecological products
    Autorské údajeAnton Kretter
    Autor Kretter Anton
    Zdrojový dokument Ekonomika poľnohospodárstva. Roč. 5, č. 3 (2005), s. 35-40. - Bratislava : Výskumný ústav ekonomiky poľnohospodárstva a potravinárstva, 2005. ISSN 1335-6186
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 339.138 - Marketing
    Heslá potraviny * výrobky ekologické * dopyt * spotreba * marketing * marketing mix
    AnotáciaEkologické poľnohospodárstvo, ekomarketing - definície. Reálny dopyt po ekologických potravinách je na nízkej úrovni. Príčinou tohto stavu je deficit informovanosti spotrebiteľov o individuálnom a spoločenskom úžitku ekopotravín, vyššia cena a úzky sortiment ekopotravín, ako aj ich nedostupnosť v obchodnej sieti. Prekonať tieto bariéry dopytu po ekopotravinách môže účinne napomôcť aktívne využívanie marketingu, v súčasnosti najmä komunikačnej politiky.
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla2005: 1-4

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.