Počet záznamov: 1
Mediálne trendy v Európe
Názov Mediálne trendy v Európe Autorské údaje Vladislav Doktor Autor Doktor Vladislav Zdrojový dokument Stratégie : marketing, reklama, online, médiá. Roč. 12, č. 8 (august 2005), s. 42-43. - Bratislava : SANOMA MAGAZINES SLOVAKIA, 2005. ISSN 1335-2016 Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 659.3 - Masová komunikácia. Informovanie širokej verejnosti Heslá médiá * televízia * rozhlas * tlač * internet * reklama vonkajšia * Európa * komunikácia marketingová Anotácia Mediálna mapa Európy sa mení rýchlejšie ako v minulosti a stáva sa viac rozdrobenou. Mediamix vo vybraných krajinách Európy. Najefektívnejšie médiá v Európe. Prieskum o najbilžších očakávaniach v tejto oblasti sa realizoval v 14 krajinách Európy. Výhľady rastu peňazí investovaných do marketingovej komunikácie v strednej, východnej a západnej Európe. Najväčší zadávatelia online reklamy sú firmy zo západnej Európy. Báza dát ČLÁNKY Odkazy PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Čísla 2005: 7-12 + 10 príl
článok
Počet záznamov: 1