Počet záznamov: 1  

Mediálne trendy v Európe

  1. Názov Mediálne trendy v Európe
    Autorské údajeVladislav Doktor
    Autor Doktor Vladislav
    Zdrojový dokument Stratégie : marketing, reklama, online, médiá. Roč. 12, č. 8 (august 2005), s. 42-43. - Bratislava : SANOMA MAGAZINES SLOVAKIA, 2005. ISSN 1335-2016
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 659.3 - Masová komunikácia. Informovanie širokej verejnosti
    Heslá médiá * televízia * rozhlas * tlač * internet * reklama vonkajšia * Európa * komunikácia marketingová
    AnotáciaMediálna mapa Európy sa mení rýchlejšie ako v minulosti a stáva sa viac rozdrobenou. Mediamix vo vybraných krajinách Európy. Najefektívnejšie médiá v Európe. Prieskum o najbilžších očakávaniach v tejto oblasti sa realizoval v 14 krajinách Európy. Výhľady rastu peňazí investovaných do marketingovej komunikácie v strednej, východnej a západnej Európe. Najväčší zadávatelia online reklamy sú firmy zo západnej Európy.
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla2005: 7-12 + 10 príl

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.