Počet záznamov: 1
Nejčastější otázky a problémy výzkumu reklamy
Názov Nejčastější otázky a problémy výzkumu reklamy Autorské údaje Martina Juříková Autor Juříková Martina Zdrojový dokument Marketing & komunikace. Roč. 15, č. 4 (2005), s. 12-14. - Praha : Česká marketingová společnost, 2005. ISSN 1211-5622 Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu čeština Krajina vydania Česká republika Systematika 659.1 - Propagácia. Reklama Heslá reklama * efektívnosť * meranie * výskum * spotrebitelia * motivácia * nákup Anotácia Meranie účinku reklamy. Pre-test - na minimalizáciu rizika a zvýšenie účinku reklamy. Kvalitatívne a kvantitatívne poňatie merania účinku reklamy. Ako maximalizovať účinok reklamy. Optimalizácia frekvencie a dosahu reklamy. Faktory ovplyvňujúce propagačný účinok reklamy. Dôsledky a prínos pre teóriu a prax. Báza dát ČLÁNKY Odkazy PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Čísla 2005: 1-4
článok
Počet záznamov: 1