Počet záznamov: 1
Osnovnyje tipy ukrainskich magazinov v uslovijach tranzitivnoj ekonomiky
Názov Osnovnyje tipy ukrainskich magazinov v uslovijach tranzitivnoj ekonomiky Preklad názvu Základné typy ukrajinských predajní v podmienkach tranzitívnej ekonomiky Autorské údaje Irina L. Reshetnikova Autor Reshetnikova Iryna L. Zdrojový dokument Vedecká rozprava k problémom terminológie obchodu, obchodných vied a marketingu obchodu : zborník k vedeckému projektu VEGA 1/0478/03 v redakcii Kristíny Viestovej. S. 95-99. - Bratislava : Katedra marketingu OBF EU, 2005 / Viestová Kristína ; Vedecká rozprava k problémom terminológie obchodu, obchodných vied a marketingu obchodu ; Obchodná fakulta EU Katedra marketingu. ISBN 80-225-2102-7 Druh dokumentu rozpis článkov zo zborníkov Jazyk dokumentu ruština Krajina vydania Slovenská republika Systematika 339.37 - Maloobchod Heslá maloobchod * maloobchod špecializovaný * predajne * typológia * definície * Ukrajina Anotácia Charakteristika a definovanie pätnásť najviac frekventovaných typov predajní maloobchodu na Ukrajine. Preprofilovanie veľkej časti pôvodných typov predajní na moderné typy s parametrami, ktorú sú vlastné európskym trhom. Báza dát ČLÁNKY
článok
Počet záznamov: 1