Počet záznamov: 1
Obchodný marketing vs. marketing obchodu - čo je čo?
Názov Obchodný marketing vs. marketing obchodu - čo je čo? Autorské údaje Róbert Štajgár Autor Štajgár Róbert Zdrojový dokument Vedecká rozprava k problémom terminológie obchodu, obchodných vied a marketingu obchodu : zborník k vedeckému projektu VEGA 1/0478/03 v redakcii Kristíny Viestovej. S. 109-110. - Bratislava : Katedra marketingu OBF EU, 2005 / Viestová Kristína ; Vedecká rozprava k problémom terminológie obchodu, obchodných vied a marketingu obchodu ; Obchodná fakulta EU Katedra marketingu. ISBN 80-225-2102-7 Druh dokumentu rozpis článkov zo zborníkov Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 339.138 - Marketing Heslá pojmy * definície * terminológia * marketing * obchod Anotácia Výklad pojmov obchodný marketing a marketing obchodu. Zo záverov vyplýva, že obchodný marketing je spojený s odbytom výroby a ide o odbytovú politiku priemyselného podniku. Marketing obchodu predstavuje rozsiahly a komplexný sumár metód a postupov špecifických pre obchodné firmy s cieľom čo najlepšie realizovať ich primárnu funkciu - tvorbu sortimentu. Báza dát ČLÁNKY
článok
Počet záznamov: 1