Počet záznamov: 1
Klasifikácia služieb a jej dopad na marketing
Názov Klasifikácia služieb a jej dopad na marketing Autorské údaje Jaroslav Ďaďo, Janka Petrovičová, Miroslava Kostková Autor Ďaďo Jaroslav Spoluautori Táborecká-Petrovičová Janka Kostková Miroslava Zdrojový dokument MaF. Manažment, mzdy a financie : časopis pre ekonómov, podnikateľov, podniky a organizácie. Roč. 13, č. 10 (2006), s. 85-99. - Bratislava : Ing. Miroslav Mračko, EPOS, 2006. ISSN 1335-9568 Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 338.46 - Služby. Terciárny sektor Heslá služby * klasifikácia * marketing služieb * dopyt * ponuka Anotácia Rozdelenie služieb na skupiny podťa OECD, jej kritériá pre klasifikáciu služieb. Iné klasifikácie služieb. Špecifiká v procese poskytovania služieb majú v konečnom dôsledku dopad na ekonomiku služieb, na riadenie a priebeh procesu poskytovania služieb, na marketing služieb, aj na spotrebu služieb. Klasifikácia služieb deklaruje zložitosť a rôznorodosť sféry služieb. Báza dát ČLÁNKY Odkazy PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Čísla 2006: 10-17
článok
Počet záznamov: 1