Počet záznamov: 1  

Zmeny v marketingovom prostredí v súčinnosti s vývojom podnikateľských subjektov

  1. Názov Zmeny v marketingovom prostredí v súčinnosti s vývojom podnikateľských subjektov
    Autorské údajeEduard Urban
    Autor Urban Eduard EUBFMVKDV - Katedra medzinárodných ekonomických vzťahov a hospodárskej diplomacie FMV
    Zdrojový dokument Medzinárodné vzťahy : vedecký časopis pre medzinárodné politické, ekonomické, kultúrne a právne vzťahy. Roč. 3, č. 2 (2005), s. 141-146. - Bratislava : Fakulta medzinárodných vzťahov EU, 2005. ISSN 1336-1562
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 339.138 - Marketing
    Heslá prostredie ekonomické * marketing * podnikanie medzinárodné * hospodárstvo svetové * globalizácia * rozhodovanie strategické * informatika * kapitál intelektuálny
    AnotáciaZmeny v ekonomickom prostredí a strategické rozhodnutia firiem. Vývoj svetovej ekonomiky a globalizačné trendy. Informatika a intelektuálne vlastníctvo. Zmeny v oblasti štruktúry subjektov trhu. Tendencie v oblasti dopytu a ponuky. Perspektívy vývoja prostredia a stratégií podnikov.
    Kategória EPCOdborné práce v domácich nekarentovaných časopisoch
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE06 01025-014, FMV - Archív EPC, originál dokumentu
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Zväzky2005: 1-2

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.