Počet záznamov: 1
Zmeny v marketingovom prostredí v súčinnosti s vývojom podnikateľských subjektov
Názov Zmeny v marketingovom prostredí v súčinnosti s vývojom podnikateľských subjektov Autorské údaje Eduard Urban Autor Urban Eduard EUBFMVKDV - Katedra medzinárodných ekonomických vzťahov a hospodárskej diplomacie FMV Zdrojový dokument Medzinárodné vzťahy : vedecký časopis pre medzinárodné politické, ekonomické, kultúrne a právne vzťahy. Roč. 3, č. 2 (2005), s. 141-146. - Bratislava : Fakulta medzinárodných vzťahov EU, 2005. ISSN 1336-1562 Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 339.138 - Marketing Heslá prostredie ekonomické * marketing * podnikanie medzinárodné * hospodárstvo svetové * globalizácia * rozhodovanie strategické * informatika * kapitál intelektuálny Anotácia Zmeny v ekonomickom prostredí a strategické rozhodnutia firiem. Vývoj svetovej ekonomiky a globalizačné trendy. Informatika a intelektuálne vlastníctvo. Zmeny v oblasti štruktúry subjektov trhu. Tendencie v oblasti dopytu a ponuky. Perspektívy vývoja prostredia a stratégií podnikov. Kategória EPC Odborné práce v domácich nekarentovaných časopisoch Báza dát PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Archív EPC E06 01025-014, FMV - Archív EPC, originál dokumentu Odkazy PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Zväzky 2005: 1-2
článok
Počet záznamov: 1