Počet záznamov: 1
Marketing a jeho význam v rámci trhovej globalizácie
Názov Marketing a jeho význam v rámci trhovej globalizácie Autorské údaje Milan Jedlička Autor Jedlička Milan Zdrojový dokument Fórum manažéra : teória a prax v riadení podniku. Roč. 2, č. 2 (2006), s. 23-25. - Trnava : Katedra priemyselného inžinierstva a manažmentu. Materiálovotechnická fakulta STU v Bratislave, 2006. ISSN 1336-7773 Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 339.138 - Marketing Heslá marketing * trh svetový * globalizácia * marketing manažment Anotácia Špecifikácia niektorých dôležitých odporúčaní v oblasti uplatňovania marketingového manažmentu pre manažérov pôsobiacich predovšetkým v rámci slovenskej ekonomiky. Globalizácia svetového trhu a marketing. Báza dát ČLÁNKY Odkazy PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Čísla 2006: 1-4
článok
Počet záznamov: 1