Počet záznamov: 1
Využitie digitálnej fotografie v reklame a marketingu
Názov Využitie digitálnej fotografie v reklame a marketingu Autorské údaje Marián Poláček Autor Poláček Marian EUBOBFKIO - Katedra informatiky obchodných firiem OBF - zrušená Zdrojový dokument Obchodné podnikanie v podmienkach teórie a praxe znalostnej ekonomiky : zborník z medzinárodnej vedeckej konferencie : 5.-6. október 2006, Vzdelávací inštitút COOP, Mojmírovce. S. 767-771. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2006. ISBN 80-225-2227-9 Druh dokumentu rozpis článkov zo zborníkov Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 7 - Umenie. Umelecký priemysel. Fotografia. Hudba. Hry. Šport Heslá fotografia * fototechnika * technológie nové * reklama * marketing Anotácia Digitálne technológie sa presadili aj do sveta fotografie. Porovnanie digitálnej fotografie s klasickou, výhody a nevýhody. Dôležité parametre digitálnych fotoaparátov. Formáty ukladania fotografií. Potrebný rozmer digitálnej fotografie vzhľadom na jej použitie. Kategória EPC Publikované príspevky na domácich vedeckých konferenciách Báza dát PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Archív EPC E06 01027-081, OBF - Archív EPC, originál dokumentu
článok
Počet záznamov: 1