Počet záznamov: 1  

B-to-B marketing

  1. Názov B-to-B marketing : strategická marketingová analýza pro vytváření tržních příležitostí
    Autorské údajeHana Lošťáková
    Autor Lošťáková Hana
    Vydavateľské údajePraha : Professional Publishing , 2005. - 186 s.
    ISBN80-86419-94-0
    Druh dokumentuodborné publikácie
    Jazyk dokumentučeština
    Krajina vydaniaČeská republika
    Systematika 339.138 - Marketing
    Heslá marketing * analýza trhu * riadenie podnikové * riadenie strategické * manažment strategický * jednotka podnikateľská * výrobky * dopyt * konkurencia * zákazníci * prognózy * segmentácia trhu
    Báza dátKNIHY
    Počet ex.2, z toho voľných 0, prezenčne 2
    Signatúra809843, 824353

    SignatúraLokáciaDislokáciaInfo
    824353SEKVšeobecná študovňalen prezenčne
    809843OBFKnižnica Obchodnej fakultylen prezenčne

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.