Počet záznamov: 1
Factors of successfulness of organic markets
Názov Factors of successfulness of organic markets Preklad názvu Faktory úspešnosti ekologických trhov Autorské údaje Anton Kretter, Iveta Ubrežiová Autor Kretter Anton Spoluautori Ubrežiová Iveta Zdrojový dokument Agricultural economics : an international journal = mezinárodní vědecký časopis. Vol. 52, no. 8 (2006), s. 358-360. - Prague : Institute of Agricultural and Food Information, 2006. ISSN 0139-570X Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu angličtina Krajina vydania Česká republika Systematika 631 - Poľnohospodárstvo Heslá poľnohospodárstvo * potraviny * produkty * ekológia * výroba ekologická * trh * Slovensko Anotácia Aj keď o ekologickom spôsobe výroby na Slovensku sa hovorí už od 90. rokov minulého storočia, trh týchto produktov je stále iba vo fáze vzniku. Takmer 90 percent ekologickej poľnohospodárskej produkcie ide na export alebo sa predáva ako konvenčná produkcia. Na Slovensku je málo obchodov, v ktorých sa predávajú ekopotraviny. Článok skúma a determinuje faktory úspešnosti trhu ekoproduktov na vertikále poľnohospodársky podnik - spracovateľ - obchod - spotrebiteľ v smere aktivizácie trhu ekoproduktov na Slovensku. URL http://www.agriculturejournals.cz/publicFiles/58039.pdf Báza dát ČLÁNKY Odkazy PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Čísla 2006: 7-12
článok
Počet záznamov: 1