Počet záznamov: 1
K problematike využívania sekundárneho výskumu na úrovni samosprávy
Názov K problematike využívania sekundárneho výskumu na úrovni samosprávy Autorské údaje Štefan Žák Autor Žák Štefan EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Zdrojový dokument Marketingová panoráma : odborný časopis Slovenskej marketingovej spoločnosti. Roč. 4, č. 1-2 (2006), s. 21-23. - Bratislava : Slovenská marketingová spoločnosť, 2006. ISSN 1336-1864 Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 339.138 - Marketing Heslá marketing * prieskum potrieb * výskum * informácie * samospráva * mestá * obce * obyvateľstvo * internet Anotácia Definícia marketingového výskumu ako funkcie, ktorá prostredníctvom informácií spája predstaviteľov miest a obcí s marketingovým prostredím s cieľom poznať potreby trhu. Kedy je v mestách a obciach možné realizovať marketingový výskum. Primárny a sekundárny marketingový výskum. Prínosy sekundárneho výskumu. Obmedzenia sekundárneho výskumu. Interné a externé zdroje marketingových informácií. Internet ako bohatý zdroj sekundárnych informácií. Ako realizovať marketingový výskum na internete. Kategória EPC Odborné práce v domácich nekarentovaných časopisoch Báza dát PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Archív EPC E06 00134-003, OBF - Archív EPC, originál dokumentu Odkazy PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Čísla 2006: 1-4
článok
Počet záznamov: 1