Počet záznamov: 1
CSR stále pomerne neznáma téma
Názov CSR stále pomerne neznáma téma Autorské údaje Martin Mazág Autor Mazág Martin Zdrojový dokument Stratégie : o marketingu, reklame, online, médiách a out-of-home. Č. 11 (november 2006), s. 20. - Bratislava : SANOMA MAGAZINES SLOVAKIA, 2006. ISSN 1335-2016 Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 331.107 - Spolurozhodovanie. Vnútropodniková demokracia Heslá firmy * zodpovednosť spoločenská * Slovensko Anotácia Výsledky tretieho pokračovania prieskumu Spoločenská zodpovednosť firiem (CSR) a vnímanie obyvateľmi Slovenska. CSR pozná pätina ľudí, ale skôr intuitívne. Najdôležitejšou oblasťou CSR vo vnímaní verejnosti je zamestnanecká politika firmy v jej najširšom slova zmysle (vzdelávanie, sociálny program, benefity). Vzťah k životnému prostrediu a filantropia sú najviditeľnejšie znaky, na základe ktorých sa respondenti rozhodujú o tom, či firma je alebo nie je spoločensky zodpovedná. Báza dát ČLÁNKY Odkazy PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Čísla 2006: 7-12 + 11 príl.
článok
Počet záznamov: 1