Počet záznamov: 1  

Loajalita zákazníků a její řízení

  1. Názov Loajalita zákazníků a její řízení
    Preklad názvuCustomer loyalty and its management
    Autorské údajeHana Lošťáková
    Autor Lošťáková Hana
    Zdrojový dokument Marketing & komunikace. Roč. 16, č. 4 (2006), s. 13-16. - Praha : Česká marketingová společnost, 2006. ISSN 1211-5622
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentučeština
    Krajina vydaniaČeská republika
    Systematika 339.138 - Marketing
    Heslá podnik * zákazníci * lojálnosť zákazníkov * riadenie * riadenie vzťahov so zákazníkmi
    AnotáciaPodstata a meranie lojálnosti zákazníkov. Vzťah medzi spokojnosťou zákazníkov, mierou ich zotrvania pri podniku a ochotou odporučiť podnik iným zákazníkom. Riadenie lojálnosti zákazníkov pomocou diferencovaného CRM. Získavanie nových zákazníkov. Spokojnosť zákazníka ako hnacia sila ziskovosti podniku.
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla2006: 1-4

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.