Počet záznamov: 1  

Transformácia maloobchodného trhu a jej dopad na spotrebiteľské správanie

  1. Názov Transformácia maloobchodného trhu a jej dopad na spotrebiteľské správanie
    Preklad názvuTransformation of the Retail Market and Its Impact on Consumer Behavior
    Autorské údajeVanda Lieskovská, Vladimír Gazda
    Autor Lieskovská Vanda EUBPHFKMR - Katedra marketingu a obchodu PHF
    Spoluautori Gazda Vladimír EUBPHFKEK - Katedra ekonómie PHF - zrušené
    Zdrojový dokument Acta academica karviniensia. Č. 2 (2005), s. 82-87. - Karviná : Slezská univerzita v Opavě, Obchodně podnikatelská fakulta, 2005. ISSN 1212-415X
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaČeská republika
    Systematika 366 - Spotrebiteľ a jeho problémy
    Heslá maloobchod * reťazce obchodné * trh nákupný * Slovensko * hypermarkety * styk platobný bezhotovostný * spokojnosť zákazníkov * správanie spotrebiteľa
    AnotáciaStručný pohľad na vývoj maloobchodného trhu na Slovensku v zmysle penetrácie zahraničných obchodných reťazcov najmä vo forme vzniku nových supermarketov a hypermarketov. Zmeny v spotrebiteľskom správaní pri výbere nákupného miesta s odstupom piatich rokov a analýza nových možností realizácie platieb v maloobchode prostredníctvom bezhotovostného platobného styku.
    Kategória EPCVedecké práce v zahraničných nekarentovaných časopisoch
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE05 00938-001, PHF - Archív EPC, kópia plného textu
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla2005: 1-2

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.